Umiestnenie zásielky môžete skontrolovať zadaním čísla zásielky (ktoré ste dostali v e-maile pre Vašu objednávku) na nasledujúcom odkaze: https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok
Ak chcete zobraziť všetky svoje objednávky, môžete sa prihlásiť do svojho účtu a kliknúť na kolónku MOJE OBJEDNÁVKY.
- KDE ZÍSKAM SLEDOVACIE ČÍSLO ZÁSIELKY?
Sledovacie číslo Vášho balíka Vám zašleme e-mailom, kde Vás budeme informovať o odoslaní a doručení Vášho balíka. Sledovacie číslo je tiež spomínané vo všetkých správach zasielaných doručovacou službou GLS.
Odkaz na sledovanie balíka: https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok
- SPÔSOB DORUČENIA
Na doručovanie Vašich balíkov využívame doručovacie služby spoločnosti General Logistic Systems (GLS). Kuriér doručuje balík na adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke. Spoločnosť GLS doručuje balíky len v pracovných dňoch. Pokiaľ sa nenachádzate na adrese v deň, kedy je balík doručovaný, dostanete všetky informácie potrebné na vyzdvihnutie balíka do Vašej poštovej schránky, e-mailom alebo SMS. Ak balík presmerujete do tzv.
- MÁM PROBLÉMY S DORUČENÍM MÔJHO BALÍKA
Ak potrebujete pomoc s doručením, môžete kontaktovať spoločnosť GLS telefonicky na čísle
+421 45 52 42 500* alebo +421 45 52 18 585* – od pondelka do piatka medzi 8:00 do 18:00 hod.
Sme tiež k dispozícii na adrese: [email protected]. Radi Vám pomôžeme vyriešiť problém a zaistíme, aby ste balík dostali čo najskôr.
- AKÉ SÚ NÁKLADY NA DORUČENIE?
Pri nákupe do 40 € sú náklady na doručenie prostredníctvom GLS 3,49€
Pri nákupe nad 40 € je doručenie zdarma!
- BOL MI DORUČENÝ POŠKODENÝ BALÍČEK
Ak pri doručení zásielky zistíte, že je poškodená, budeme od Vás potrebovať podrobnosti ohľadom balíčka (vrátane fotografií). Informácie o balíčku nám prosím pošlite na adresu [email protected] do 14 dní od prijatia balíka. Overíme, či máte nárok na výmenu za nové produkty a poskytneme Vám príslušné pokyny.